Блог

Строки звернення з претензією до авіаперевізника

25 февраля 2020

Строки звернення з претензією до авіаперевізника задля отримання грошової компенсації у разі неналежного перевезення багажу

Претензії щодо пошкодження багажу, нестачі вмісту подаються негайно або не пізніше ніж сім календарних днів з дати отримання зареєстрованого багажу.

У разі затримки в перевезенні багажу претензію має бути заявлено протягом 21 календарного дня з дати, коли багаж було передано у розпорядження пасажира.

Претензії щодо втрати багажу висуваються до перевізника після того, як багаж буде визнано втраченим. Багаж уважається втраченим, якщо його не виявлено за результатами розшуку протягом 21 календарного дня з дати, наступної за тією, коли багаж мав прибути до місця призначення.

У такому разі претензію до авіаперевізника має бути пред’явлено протягом двох років (для міжнародного перевезення) та трьох років (для рейсів у межах України) з дати прибуття повітряного судна до місця призначенняю.

Якщо у Вас виникли питання з приводу оформлення претензії авіаперевізнику адвокати АО «VOX LEX» будуть раді Вам допомогти.

 

Адвокат АО “VOX LEX”

Лаба К.М.

Оставьте данные, мы с вами свяжемся