Блог

Чи завжди покупець правий?

10 июня 2020

Чи завжди покупець правий?

Як особі, яка займається підприємецькою діяльністю у вигляді реалицаціі товару або наданні послуги захистити себе від «покупця»?

Адже всі претензії повинні мати юридичне обґрунтування.

Єдиним захистом продавця та виробника від недобросовісних покупців є детально складена інструкція, яка має містити всю необхідну інформацію для споживача та в обов’язковому порядку визначені:

  • права та обов’язки як продавця так і споживача
  • порядок розрахунку за придбаний товар
  • наслідки нанесення шкоди покупцем діловій репутації продавця чи виробника.

Цю інструкцію необхідно надавати покупцю разом з товаром/послугою.

Як показує практика більшість покупців, прийшовши додому з новою придбаною річчю, не мають за правило прочитати інструкцію щодо користування, зберігання товару, вони відразу ж намагаються «методом спроби» зрозуміти, як все-таки він працює та які ж функції має.

І це є першим кроком до порушення покупцем зобов’язань, які на нього покладені продавцем чи безпосередньо виробником товару.

Недотримання таких зобов’язань тягне за собою передчасне переривання строку дії гарантії.

А потім підстави для визнання неправильним використання товару.

Проте варто наголосити, що кожна послуга або товар мають певні властивості, тож радимо Вам звернутись до адвоката, який надасть поради як саме захистити Ваш бізнес від недопропорядочних «покупців».

Для вирішення питань, які виникли, звертайтесь до адвокатів АО “VOX LEX” за номерами:

  • ☎️+380 (50) 930 90 06;
  • ☎️+380 (50) 280 48 97;
  • ☎️+380 (67) 58 22 887
  • Або реєструйтесь на консультацію!

Оставьте данные, мы с вами свяжемся