Блог

ЗАТРИМКА РЕЙСУ

28 січня 2020

Свята- час подорожі! Багато Українців подорожують за кордон. Проте трапляються випадки коли Ваш рейс затримується на невідомий час та замість пекельного сонця та шумного моря Ви очікуєте на виліт в аеропорті.
Далеко не всі туристи (пасажири) знають свої права та куди треба звертатись з претензією до авіакомпанії, яка є фактичним перевізником або до туроператора який є договірним перевізником.
Спочатку хочемо зазначити, які самі права та на який розмір компенсації відповідно до діючого законодавства, може розраховувати пасажир у разі затримання рейсу, скасування рейсу або відмови перевезення:
Відповідно до діючого законодавства грошову компенсацію авіаперевізник повинен сплатити пасажиру у разі затримання рейсу більше ніж 5 годин.
Стосовно розміру компенсації то вона залежить від дальності рейсу:
▪️250 євро - для рейсів дальністю 1500 кілометрів або менше;
▪️400 євро - для рейсів дальністю понад 1500 до 3500 кілометрів;
▪️600 євро - для рейсів дальністю понад 3500 кілометрів.

На практиці авіакомпанія надає стандартні відмови на претензії пасажирів та єдине поновлення свого порушеного права це звернення до суду.

Адвокати АО «ВОКС ЛЕКС» мають великий досвід в ведені справ у сфері авіаційної та туристичної діяльності та будуть раді Вам допомогти.

АО «ВОКС ЛЕКС»

Кристина Лаба

Залиште дані, ми з вами зв’яжемось