Блог

Як повернути гроші за Договором про надання туристичних послуг?

02 квітня 2020

 

 У зв’язку з запобіганням поширення на території України коронавірусу COVIN-19, Авіакомпанії скасували рейси, а Туроператори не можуть виконати умови договору про надання туристичних послуг. Як бути у такій ситуації Туристу, який заздалегідь спланував подорож та сплатив 100 % вартість подорожі?

Перше, що необхідно знати це те, що Верховна рада України визнала карантин і ситуацію із коронавірусом підставою, яка є форс-мажором.

У такому випадку туроператор може звернутися до Торгово-промислової палати України для тримання довідки про форс-мажор. У такому випадку Туроператор може не повертати гроші, проте відповідно до норм діючого законодавства – це не звільняє його від виконання своїх обов’язків. Тобто надання туристичних послуг.

Враховуючи вищевикладене радимо Вам: відправити листа (Укпрпоштою з описом вкладення) на юридичну адресу туроператора. В якому просити надати інформацію з приводу Вашої подорожі, та у разі не можливості повідомити Вас дати на які Ваша подорож буде відкладена. Це знадобиться якщо туроператор не надасть Вам послугу вже після карантину і спор треба буде вирішувати в суді!

Якщо у Вас виникли питання адвокати АО “VOX LEX” будуть раді Вам допомогти.

Звертаємо Вашу увагу до 24.04.2020 року для фізичних осіб, ціни на консультації знижено на 50% від прайсу, на інші послуги на 30%.

Адвокат АО “VOX LEX”

Кристина Лаба

 

Залиште дані, ми з вами зв’яжемось