Блог

Як повернути гроші за авіаквиток

18 березня 2020

У зв’язку з запобіганням поширення на території України короновірусу COVIN-19 були скасовані авіарейси.

Відповідно до «Правил повітряного перевезення та обслуговування пасажирів і багажу» авіаперевізник повинен інформувати пасажира про скасування рейсу та роз’ясняти права та обов’язки пасажира у такому випадку.

Згідно «Авіаційних правил» пасажир має право повернути кошти або перебронювання квитка без застосування штрафних санкцій.

У разі повернення сума коштів, що повертається пасажиру, має дорівнювати:Якщо жодну частину квитка не використано,- сумі, що дорівнює повній вартості квитка за цінною, за якою була придбано;

Якщо було використано будь-яку частину квитка, - сумі, що дорівнює тарифу за невикористану частину перевезення в один бік та невикористані державні збори, податки, аеропортові збори (такси) і невикористані збори (такси) авіаперевізника від місця, де сталася відмова від перевезення, до місця призначення.

Повернення коштів за невикористаний квиток (його частину) авіаперевізник здійснює за місцем придбання квитка або в головному офісі авіаперевізника (офісі з продажу перевезень авіаперевізника) і в тій валюті, у якій квиток було оплачено.

До сум передбачених, вищевикладеними пунктами, не зараховуються суми компенсацій, передбачених Авіаційними правилами.

У разі виникнення питань з приводу порушення Ваших прав з боку авіаперевізника адвокати АО «BOX LEX» будуть раді Вам допомогти.

 

Адвокат АО “VOX LEX”

Кристина Лаба

Залиште дані, ми з вами зв’яжемось